نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_29

دست هایت که مال من باشد ...!

هیچکس..!!

مرا..!! دست کم نخواهد گرفت ..!!!

.
.

    عشـــق
    " یعنــــى، "
    حســم
    " بـتــــوانــد "
    مـــنطقــــت را درهــم شــکـــند ...!

.
.

نه مثل هر کس !!!
مثل کسی که برایم “کس دیگریست” دعایت می کنم …
.
.

بودنت،
حتی همین قدر محال،
تن پوشی ست بر عریانیِ روحِ خالی ام...
باش؛
حتی همین قدر دور...
حتی همین قدر محال
هر چه هستی، باش...
شاید سهمِ من از تو همین دوری و محال بودن است
همین خواستن ها
نرسیدن ها...!

.
اس ام اس عاشقانه شهریور 93
.


دِلــهُــره هــایَــت را بــه بــاد بــده

ایـنــجــا دلــیــســت

کــه بَــرای آرامِــشَــت دســتــی بــه آسِـمـان دارد.

.
.

    امروز می چیدم
    پازلهای دلم را
    دیدم کامل نمیشود
    بی یاد تو…

.
اس ام اس عاشقانه شهریور 93
.


عشق گاهی از درد دوری بهتر است
عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتر است
در قران خوانده ام یعقوب یادم داده است
دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

.
.

کــسی چه می دانــَد ... ؟
که مــن « هوش و حواســـَم » را
دزدی از سایت دنج پاتوق
میان ِ گاه و بی گاه
« لبخند های مردانه ات »
جا گذاشته ام ... !

.
.

بسلامتی خودمون!!!
که دیگه نه بحث میکنیم...
نه توضیح میدیم...
نه دنبال دلیل میگردیم!!!
فقط نگاه میکنیم و...
سکوت میکنیم و...

فاصله میگیریم....

.
.

    ﺍﮔــــﺮ ﮐﺴـــﯽ ﺍﺣﺴـــﺎﺳـــﺖ ﺭﺍ ﻧﻔـــﻬــﻤﯿـــﺪ ﻣــﻬـــﻢ ﻧﯿــﺴـــﺖ
    ﺳـــﺮﺕ ﺭﺍ ﺑــــﺎﻻ ﺑﮕﯿــــﺮ ﻭ ﻟﺒﺨــــﻨﺪ ﺑــــﺰﻥ
    ﻓـــﻬﻤــــﯿﺪﻥ ﺍﺣﺴـــــﺎﺱ
    ﮐــﺎﺭ ﻫــﺮ ﺁﺩﻣــــی ﻧﯿﺴـــﺖ...!

.
اس ام اس عاشقانه شهریور 93
.

خاطـــــــــــرات بی هــــــــوا می آیند
گاهی وســـــــــط یک فــــــــــکر…
گاهی وسط خــــــــــیابان!!!
ســـــــــــردت میکنند؛ داغـــــــــت میکنند خاطـــــــــرات تمـــــــــام نمیشوند…
تمامـــــــــت میکنند

.
.

سالهـاست کــــه کفه تـرازویـم

تعادل نـدارد !!!

دست خالـی…!!

دل پـر …

.
اس ام اس عاشقانه شهریور 93
.

نگران من نباش خواستی بیا

و مرا ببین

من هنوز تکیه به دیوار دلواپسی ایستاده ام


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.