نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_36

درسته که من از مردم مظلوم فلسطین حمایت میکنم. !!!!
ولی دیگه نه در اون حد که جمعه از خوابم بزنم برم راهپیمایی......
حالا شاید از زیر لحاف یه چند تا فحش دادم !!

.
.

ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ %99 ﻣﺮﺩﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ :
ﻧﻮﻭﮐﺮﺗﻢ
ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﻤﻤﻤﻤﻢ
ﺍﻗﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯾﯿﯿﯿﯽﯼ
ﺧﺎﮎ ﭘﺎﺗﻢ
ﻣﺨﻠﺼﺘﻢ
ﺷﻤﺎ ﺗﺎﺝ ﺳﺮﯼ
ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ :
اسکول عوضی !!

.
.

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺑﺸﻪ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ، ﻫﻼﮐﺖ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ، ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎﯼ
 ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻮﺭﻡ درﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻧﻤﯿﺸﻪ !!
.
.

دخترا امروزی فقط تووووو دوران دوستی میگن هرچی آقامون بگه
همین که عقدشون کنی دیگه خدارو بندگی نمیکنن چه برسه آقاشون

.
.

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﺩﻟﻤﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺗﺮ ﺍﺯ ﮐﻮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ؟
ﭘﺲ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ، ﺗﻮ ﻫﻢ ﺣﺠﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻦ !
ﺷﻌﺎﺭ ﺟﺪﯾﺪ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ

.
اس ام اس باحال جدید
.

تو دانشگاه خوردم به یه دختره جزوه هاش ریخت برگشت گفتش
هوووووووووووو مگه کوری عــوضی :|
ملت اعصاب ندارنااااا
من منتظر بودم عاشق شیم!!!

.
.

ﺯﻧﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﯾﻬﻮ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﺸﺖ ﻣﺒﻞ؛ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺩﺭﺣﺎﻝ ﭼﺎﯼ ﺧﻮﺭﺩﻧﻪ ﯾﺪﻓﻌﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﺮﺩﻩ به ﺰﻧﺶ ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﯾﻦ ﮐﯽ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ ﺭﻓﺖ؟زنه ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﯾﻦ ﺧﺴﺘﮕﯿﺖ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ ﺭﻓﺖ ﻋﺠﺐ ﭼﺎﯾﯿﺴﺖ ﭼــــﺎﯼ ﮔﻮﺯﻝ !
:)))

.
.

نمیدونم هدف این خونواده هایی که روزه نمیگیرن,همدیگه رو هم افطاری دعوت میکنن چیه؟؟

جالبه حاله سر سفره هم منتظر اذان میشینن که بعد اذان بخورن مثلن :|  

.
اس ام اس باحال جدید
.

تحقیقات نشون داده که ۹۹ درصد دخترای ایرانی در طول عمرشون حداقل ۱بار این اسمس فرستادن:
( باشه مثه اینکه خیلی سرت شلوغه مزاحمت نمیشم.. بای واس همیشه!! )
و
۱۰۰درصد پسرای ایرانی دهنشون سرویس شده تا ثابت کنن دستشویی بودن...

.
.

من خسته شدم اینقد به این احسان علیخانی اس ام اس زدم منو دعوت کنه ماه عسل
به هر حال این جــــوونا الگو  میخوان,آخه من تا کی کشف نشم ؟!

.
اس ام اس باحال جدید
.

اس ام اس زن به شوهــــــــــــر :
زنه : من که عشوه هایم دود میکند ابهت مردانـــــــــه ات را …
پاسخ شوهــــــــــــر :
قلبونت بلم عچیچم من دَل بلابَل تو ابهتی ندالم ، بوچ بوچ :|

.
.

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﺸﻖ
ﯾﻨﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐـﺮﺩﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﮐـِﺶ ! :|   

.
اس ام اس باحال جدید
.

دختره اومد تاکسی بگیره
گفت اقا ستار خان میخوره!؟
یارو یه دید زد
گفت خانوم چرا ستار خان,بیا بالا خودم میخورم
دختره بهش برمیخوره میره به تاکسی بعدی میگه
اقا ببخشید ستار خان میرید؟
یارو هم میگه.معلومه میرید اگه نمیرید که میترکید...
با خودش میگه ایندفعه ی چی میگم نتونن چیزی بگن!!!
تاکسی بعدی میادمیگه: اقا ســــــــتـــــارخــــــــــــاااااان!!!!!
راننده میگه: نه خانم من اکبرم
دختره دیگه کفرش دراومد به تاکسی بعدی گفت:اقا میخوام برم ستارخان !!!!!

تاکسیه میگه: کارخوبی میکنی, برو مشکلی نداره!!!!!!


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.