نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_33

مصرع "گر بخوای بوسم ندی به زور می‌ستونوم" نشون می‌ده که

خشونت علیه زنان در جامعه ایرانی ریشه‌ی تاریخی داره :|

.
.

سر چهار راه دختر بچه گفت:ازم گل میخری؟

منم مثل تو فیلما یه پنج تومنی دادم گفتم همشو بده

دختره گفت:گوه نخور بابا شاخه ای شیش تومنه! :|

.
.

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺩﭼﺎﺭ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ

 ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺩﭼﺎﺭ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯽﺷﻮﯾﻢ :|


.
.

تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره...
این مطلب از دنج پاتوق برداشته شده
والا...
در قابلمه رو بر میداریم توش سبزیه
ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه
شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجس
بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس
بد زمونه ای شده به خدا

.
اس ام اس جدید
.

چرا همیشه میگن ب قول معروف؟
چرا نمیگن ب قول غفور یا بقول موسوی یا اصن بگن ب قول میرزاجانپور :|

.
.

من اگه رئیس جمهور بشم ، در اولین سفر خارجی پناهنده میشم :|

.
.

هنوز اینایی که معتقدن باید به عقاید دیگران احترام گذاشت نگفتن عقاید داعش هم محترمه و باید بهش احترام بذاریم؟

.
.

جـوانی هـم بـهاری بـود کـه ریـدیـم تـوش رفـت ...!

.
.

چند روز پیش رفته بودم کیش.....ﺗﻨﮕﻪ ﺀ ﻫﺮﻣﺰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺩﻳﺪم
ﺯﻳﺎﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﻧﻴﺲ بابا
ﺍﺩﺍﻯ ﺗﻨﮕﺎﺭﻭ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ |:

.
اس ام اس جدید
.

دیروز تولد بابام بود پول نداشتم
هیچی
قبل اینکه بیاد کولر خاموش کردم
اومد خونه
اشک تووو چشماش جمع شد
گفت کار کی بوده
گفتم من
تولدت مبارک

.
.

نسل ما باگ خلقته ، نه دین داره نه بى دینه ، نه خوشبخته نه بدبخت ، نه راضى نه ناراضى ، نه سازشگر نه عصیانگر ، خنثى ترین نسل تاریخیم

.
.

دینگ دینگ...
گوشیو بر داشتم ببینم کی smsداده
new masseg from firoozeh!!!
خدایا فیروزه نداشتیم تو مخاطبین...
فورا بازش کردم...نوشته بود...
سلام ..من ایرانسلم...خخخخخ...انقد واس من شاخ شدی که پیامامو نخونده پاک میکنی...کور خوندی...خب حالا بگو بینم تو مسابقه شرکت میکنی یا نه!!!!

.
اس ام اس جدید
.

هر شب یه سیلی حواله دوست پسرتون کنید!!! . . . . . شما ممکنه ندونید چرا دارید می زنید...... اما اون میدونه چرا داره می خوره :|

.
.

پسره 13 سالشه با جی افش رفته داروخانه بی بی چک بگیره!!!!
والا ما 13 سالمون بود فکر میکردیم اگه تلوزیون بشکنه ادما توش میریزن بیرون!

.
.

غمگینم
همانند پسری که کل خانوادش رفتن مسافرت ولی باباش مونده خونه... :|  

.
اس ام اس جدید
.

اگه کسی داشت ازتون تعریف می کرد
بعد یهو وسطش گفت «اما»
همون موقع یکی بزنین تو دهنش.
هم واسه خودش خوبه هم واسه خودتون

.
.

نحوه پسته خوردن ایرانیها:
همزمان یکى در دهان،
یکى در دست و دیگرى هم تحت نظر... !!

.
.

آهای دختر خانمی که قرار بود توی دانشگاه با هم تصادف کنیم و جزوه هات بریزه رو زمین و من جمعشون کنم و بعد عاشقت بشم . . .
میخوام بگم برات ارزوی موفقیت دارم !
منتظر من نباش
من کنکور گند زدم نمیتونم بیام دانشگاه
خدافظ

.
اس ام اس جدید
.

ﺭﻓﺘﻢ ﺭﺍﯾﺘﻞ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﺕ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﺭﺍﯾﺘﻞ ﭼﯿﻪ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ. ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ
ﺩﺍﺭﻡ .
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺕ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ .
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﺧﻄﻢ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ
ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﺩﺍﺭﻩ .
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﮕﻪ ﮐﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﻮﺩ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﭼﻄﻮﺭ؟؟؟؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ 3 ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺖ
ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺪﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ !!!!
8282
135
Mizban
Mosabeghe
0901
*Irancell*
Vitrin
Football
Jazireh
Hooshmand
WoOoOoW
GPRS
+988083
Mizbane sms
*7#
Irancell
84885
Shahgoosh
Takhfif
Pishvaz
MOSABEGHE
ﺑﻬﻢ ﺣﻖ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺕ
ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﺯﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎﺑﺖ ﺣﺴﻦ

ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﻢ .


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.