نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_2

اﺣﻤﺪﯼﻧﮋﺍﺩ ﺗﻮﯼ ﺳﺎﯾﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ "ﺑﺰﻭﺩﯼﻣﯽ ﺁﯾﯿﻢ"
ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺗﺎﺑﺤﺎﻝ ﻧﺘﺎﻧﯿﺎﻫﻮ ﻫﻢ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ
ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﻧﮑﺮﺩﻩ !!

.
.

عزیزم حق با شماس
بیل گیتس و زاکربرگ بعد از ترک تحصیل به موفقیت و ثروت رسیدن
ولی اونا از هاروارد ترک تحصیل کردن نه از پیام نور رستم آباد !!

.
.

تو خیابون داشتم لایی کشی میکردم یهو از پشتم شنیدم پژو کنار بایست راننده بزن کنار
منم با ترس و لرز زدم بغل...
دیدم وانتیه لوس از کنارم رد شده تو بلند گو میگه:
الکی مثلا من پلیس نا محسوسم :|
.
اس ام اس خنده دارجوک جدید
.

اون عن هایی که
وقتی معلم امتحان می گرفت
برگه های ما رو می بردن
میگفتن
آقا به این بیشتر دادید
الان کجان

.
.


به دختره میگم ی بوس بده تا با گرمای لبت سیگآرمو روشن کنم!
میگه بهت نمیدم تا کونت بسوزه با اون روشنش کن!!!

.
اس ام اس بهمن 93
.

ولنتاین ، ولنتاین ، ننگ به نیرنگ تو !......
پول جوانان ما می چکد از چنگ تو ! :|
حالا نمیخاد با ریتم بخونید معمولی هم بخونید قبوله !!

.
.


رمز عدم موفقیت فقط دو کلمه است:

۱: "حسش نیست"
۲: "از فردا ..."

.
اس ام اس خنده دارجوک جدید
.

پولادی ترین اراده رو میدونی کی داره؟؟؟
اون زنی که از وایبر  میاد بیرون و میره سراغ کارهای خونه...!!!! :|
این فرد به درجه ای از عرفان رسیده که لذت های دنیوی براش بی معنیه :-)


.
اس ام اس بهمن 93
.

همۀ نوشیدنی ها در ایران،
اعم از ما الشعیر و انرژی زا و آب میوه اولش که میان بازار خوبن!
ولی به مرور و به گونه ای زیر پوستی به مزۀ شربت اکسپکتورانت نزدیک می شن !

.
.

یکی از کاربرد های وایبر این بود که قیافه تک تک مزاحم تلفونیامو که سیو کرده بودم دیدم ...
لامصبا بعضیاشون مراحم بودن!!!

.
.

من یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم ، صبح به صبح یه مبلغی میندازم توش ، تا آخر ماه یجا که شد برمیدارم میزارم تو جیبم ...اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ، هم به یه بدبخت کمک کردم ....

.
اس ام اس خنده دارجوک جدید
.

زندگی به من آموخت تنها چیزی که به مروره زمان درست میشه ترشی هست،،،،،،،،،،، بقیه چیزا با پول همون لحظه درست میشه!!!!

.
.

تو خیابون خانمه اومده بهم میگه :دخترم !

خواهر شبیه خودت نداری که دم بخت باشه ؟...........

عایا من خودم دم مرگ بودم به نظرش؟؟

.
.

ترجیح میدم تنها باشم و افسوس بخورم
تا اینکه افسوس باشم و تنها بخورم
اشتباه شد :|
صبر کنین :|
ترجیح میدم تنهایی افسوس بخورم ¡¡
کپی شده از سایت دنج پاتوق
تا اینکه افسوس رو تنهایی بخورم ¡¡¡¡¡
فکر کنم بازم نشد ⊙_⊙
خلاصه بدونین یه ترجیحی میدم

.
.

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﻫﺎﯼ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺯ ﺳﻌﺪﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﻥ؟
ﭼﻮﻥ ﺳﻌﺪﯼ ﻣﯿﮕﻪ:
; ﺑﺮﻭ ﮐﺎﺭ ﮐﻦ، ﻣﮕﻮ ﭼﯿﺴﺖ ﮐﺎﺭ
ﻭﻟﯽ ﺣﺎﻓﻆ ﻣﯿﮕﻪ :
; ﺑﺮ ﻟﺐ ﺟﻮﯼ ﺑﺸﯿﻦ ﻭ ﮔﺬﺭ ﻋﻤﺮ ﺑﺒﯿﻦ ;
ﺧﯿﻠﯽ ﺁﻗﺎﯾﯽ ﺣﺎﻓﻆ :

.
اس ام اس خنده دارجوک جدید
.

یارو تو مترو دست کرده تو جیبم ، بهش میگم دست شما تو جیب من چکار میکنه ؟ بهم لبخند زده میگه :
الکی...مثلا من توام

این چه وضعشه دیگه ؟؟

.
اس ام اس بهمن 93
.

دوستان توجه داشته باشید من بخاطر ولنتاین دو هفته ای نیستم میرم آرژانتین!!!
اگر کسی کاری داشت بیاد ضلع غربی میدان آرژانتین اونجا خرس بساط کردم..

.
.

مدیران سایت ها و وبلاگ ها !!

خواهشا کپی با ذکر منبع ... دنج پاتوق


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.