نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_3

عجب کابوسی دیدم
ـ┐_______ ┌  
ـ |__ (o_o) |   
ـ /      \||/  / 
ـ┇/     _//_   /
ـ┇  /________/
ـ    ┇           

خواب دیدم کادو ولنتاین دارم میخرم!!!!!!!
ینی کی میخواد گولم بزنه......؟

.

.


فکر میکنم همونطوری که الان 25 سال از جنگ گذشته و هر روز چند تا شهید گمنام پیدا میشه، تا 25 سال دیگه ام هی از دولت احمدی نژاد اختلاس کشف بشه ‏... والا

.

.


همتونو  ترور  می کنم
.
( `_´)
- - - - - ҉ ︻╦╤─                    
´\ \
_/﹋\_

الکی مثلا من داعشم
.
اس ام اس جدید
.

امروز داشتم پولامو میشمردم واسه ولنتاین،
جمعا شد چهار هزار پونصد:|
تو این حدود دوس دختر دس دوم در حد نوع سراغ نداری !؟؟:-P :-)

.
.

        |||||||||||||||   
     \      \\   //      /
     \     \\      //      /
      \            \/          / 
      \           \   /          | 
    |          \     /           |
      /        \       /           \
     /|||||\         /|||||\
      (||||)           (||||)

حراااااااااج حراااااااااااااج
ولنتاین نزدیکه شلوار کردی  فقط 5000تومان
 خانما عجله کنید!!!


.
.

ولنتایین نزدیکه
منو نگــا کنین *__*

نه اینجوری نه! قشنگ نگام کنین
O__O

به نظرتـون من شبیه نیمه گمشده هیچکدومتون نیستـم ...؟

    (‌ツ)
   /██\
    ▒ ▒


.
.


دخترا دخترا...
 

‏​                      0                       
                     ( //_\/_               
            /0\ 
               |‏ |     
           _\  /_

از تو کوچه یه پسر آوردم زن نداره...
اگه کادو ولنتاین می خوایید یالا

.
.

توخیابون از یه دختره پرسیدم ساعت چنده؟
گفت:بنویس!
گفتم چیو؟؟؟
گفت شمارمو!!!
دنج پاتوق
ولنتاین از آنچه که فکر میکنید به شما نزدیکتر است!!!

.
.

من موندم ایران و گروه ٥+١ چرا هی میرند این کشور اون کشور مذاکره....؟؟؟
.چرا تو لاین یه گروه تشکیل نمیدند درست و حسابی مذاکره کنند؟!؟
!







دقت کردین پسرها و دخترها وقتی با هم خوبن به هم میگن
دیونه
غلط کردی
بیشور
خل و چل
وقتی باهم بد میشن :
منبع دنج پاتوق
شما خودت فرمودی
نخیر آقای محترم
هر طور میلتونه خانم
کلا به روان پاک همه صلوات!!!

.
.

عزیزم حق با شماس
بیل گیتس و زاکربرگ بعد از ترک تحصیل به موفقیت و ثروت رسیدن

ولی اونا از هاروارد ترک تحصیل کردن نه از پیام نور رستم آباد !!


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.