نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

جملات زیبا جدید_94_گردآوری شده وبلاگ های عاشقانه_2

ای کـــــاش
انسانها
همانقــــــدر که ازارتفاع میترسیدند
کمــــی هم
از پستی هراس داشتند
ای کــــــــــــــــــــــــــــاش
|
† . آدم حق دارد گاهی کم بیاورد !
اما حق ندارد
برای کسی که دوستش دارد
کم بگذارد…
† . وسعتــــــ ــ دنیـــــا برایم تغییـــر کرده . . .
از وقتی‌ کـــﮧ تــو همـﮧ دنیا من شدی

† . آنقدر صدا نزدی اسمم را !
که “جانم” ی که برایت کنار گذاشته بودم…
گندید !!

† . زیر همـــه چیز زدی!
مـــــن فقط زیر گـــــریه …

† . همیشه در زندگیت
جوری زندگی کن
که ای کاش
تکیه کلام پیریت نشود!

† . کاش به جای دلم
دستم را میشکستی که نمک نداشت…… !!!

† . مــن زانــو هــایــم را بـــه آغــوش کـــشیده بــودم
وقــتــی تــو بــرایِ آغــوش دیــگری
زانــو زده بــودی …
† . آدمی به خودی خود نمی افتد…
اگر بیفتد
از همان سمتی می افتد که
بهخدا تکیه نکرده است …

† . اونقد جرات داشته باش
بهش بگو دیگه نمیخوامت
نه اینکه بگی :
میدونی؟ ” : تو لایق بهتر از منی
|
من از نهایت شب حرف می زنم
من از نهایت تاریکی
و از نهایت تنهای شب های خود
اگر به خانه ی من آمدی
برای من ای مهربان !
چراغ بیاور و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ….
† . آری ، آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

† . و هیچ کس نمی دانست
که نام آن کبوتر غمگین کز قلب ها گریخته ایمان است

† . تنها نشسته‌ای ، چای می‌نوشی ، و بغض می کنی .!!
هیچ‌ کس تو را به یاد نمی‌آورد !
این همه آدم،روی کهکشان به این بزرگی ؛
و تو حتی ..
آرزوی یکی نبودی …

† . عاشقم، عاشق ستاره ی صبح
عاشق ابرهای سرگردان
عاشق روزهای بارانی
عاشق هر چه نام توست بر آن .

† . فروغ چشم پر آبم تو هستی
دلیل اینکه بیتابم تو هستی اگرچه آدمی ناچیز هستم
خدا را شکر دنیایم تو هستی ..

† . و آن بهار
و آن وهم سبز رنگ
که بردریچه گذر داشت
با دلم می گفت:
“نگاه کن تو هیچ گاه پیش نرفتی
تو فرو رفتی

† . همچون پرنده ای باش که بر روی شاخه ای سست آواز می خواند ،
شاخه می لرزد ،
ولی پرنده می خواند زیرا اطمینان دارد که بال و پر دارد .
|
آدمـــهــا ،
نــمـی فـهمـنـت ….
تـرجـمـه ات مـیـکـنـنـد ؛
آن هـم بـه زبـان خـودشـان!
† . همیشه در حالی که…
یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده!
یه عالمه اشک توی چشماته!
یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده…
باید بگی : خب… خدافظ …!

† . حرفش را ساده گفت :
من لایق تو نیستم
اما نمیدانم
خواست ….. لیاقتم را یاد آوری کند
یا خیانت خودش را توجیه…

† . خـــدا . . .
کی کـــــــــــــات می دهی !؟
هــــــــــــــــــــزار بار ، یک پلان را گرفتی
من بازیگر خوبی نمی شوم ،
بــاور کن …

† . این جمله رو هرگز فراموش نکن :
برای دوست دارم بعضی ها …
مرسی هم زیاد است …..!

† . فقط دوری نیست
که آدم رو می سوزونه!
بودن و مال تو نبودن
دردش بیشتـره
|
همیشه اون تغییری باش که میخوای توی دنیا ببینی . . .

مایکل اسکافیلد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دامن شادی چو غم آسان نمی آید بدست

پسته را خون می شود دل تا لبی خندان کند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی گمان نمیکنی و می شود / گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست / گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست /گاهی تمام شهر گدای تو میشود . . .

همیشه اون تغییری باش که میخوای توی دنیا ببینی . . .

مایکل اسکافیلد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دامن شادی چو غم آسان نمی آید بدست

پسته را خون می شود دل تا لبی خندان کند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی گمان نمیکنی و می شود / گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست / گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست /گاهی تمام شهر گدای تو میشود . . .

بقیه متن در ادامه مطلب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق مرگ نیست زندگی است ، سخت نیست عین سادگی است

عشق عاشقانه های باد و گندم است ، اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به تقویم ها اعتمادی نیست

اگر در دل یا نگاهت تغییری رخ داده . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعلاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می‌کنی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند . . .

فردریش نیچه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمان تو حروف را، بی استفاده می کنند! کافی است نگاه کنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انسانها گاهی آنقدراحمقند که مثل عروسکهای خیمه شب بازی روزی هزار بار

دستهای خود را بر سر میرسانند ولی نخهای را که از ان اویزانند را نمی یابند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حرف کسانی که می گویند عشق بری از خودخواهی ست خنده دار است

زیرا همه چیز طبق خواست قدرت ما است . . .

فردریش نیچه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به ستاره ها نگاه کن،به چشمک زدنشون بخند اما دل نبند

چون چشمکشون از روی عشق نیست از روی عادته . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنچه را می‌شنوم، فراموش می‌کنم. آنچه را می‌بینم، به خاطر می‌سپارم.

آنچه را انجام می‌دهم، درک می‌کنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از انسانها غمی به دل نگیر. زیرا خود غمگینند. با آنکه تنهایند از خود می گریزند زیرا به خود،

به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند. پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسیاری از دین ها به شیشه پنجره می مانند.

راستی را از پس آنها می بینیم، اما خود، ما را از راستی جدا می کنند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا ، از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای..

برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز را خورشید میسازد. روزگارش را ما

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه به خاطر داشته باشید که دنیا هرگز مدیون شما نیست ،

زیرا قبل از شما نیز وجود داشته است . جان استیل . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جوانی نیز مانند پاک ترین و بهترین عشقها سرانجامی ندارد . . .

گوته

* * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی ات را قربانی چیزی مکن،همه چیز را قربانی زندگیت کن . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تجربه بهترین درس است هر چند حق التدریس آن گران باشد . . .

کارلایل

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باید گاهی سکوت کنیم ، شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا دوستدار آشناست. عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت.

( دکتر شریعتی )

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه آخر هر چیز خوب میشود.اگر نشد بدان هنوز آخر آن نرسیده

چارلی چاپلین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بخشندگی،انتشار بوی خوش بنفشه بر ته کفشی است که لگدمالش کرده است .

مارک تواین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترنم باد، آوای دریا، به من می گویند که از بودن خود شاد باشم . . .
|
هر دو از برج
برای هم پریدیم !
تو طناب بازگشت داشتی !
و من حجم دیوانگی !
نخند !
سقوطت به بالا بود … !!!
† . شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

† . نگران نباش، ” حـال من خوب اســت ”
بــزرگ شده ام…
دیگر آنقدر کــوچک نیستـم که در دلتنگی هایم گم شوم…!
آمـوختــه ام،
که این فاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش “زندگی ست”
آمــوختــه ام،
که دیگــر دلم برای “نبــودنـت” تنگ نشــــود.
راستی،
دروغ گفتن را نیز، خوب یاد گرفتـه ام…!
“حال مـــن خوب اســت” … خوبِ خوب…

† . صبـر .!!
یکــ فریب بزرگـــ استـ ـ ـ !
سالـهاستــ بـا غـوره ها کلنجـار میروم
حلـوا نمیشونـد ..!!

† . روحمـ نوکـ پا نوکـ پا …
میرود لبه یـ تختـ مینشیند ،
اشکـ میریزد آرامـ آرامـ !
حوصله امـ را سر میبرد
بسـ که میپیچد صدایـ هقـ هقـ اشـ در گوشمـ !

† . بعضی از آدمارو باید دوست داشت ؛
اما ..
بعضیا رو فقط باید داشت ؛
همیشه فرق این دو تا رو یادتون نره … !!
|
آنقدر پیش این و آن از خوبــــــــی هایش گفتم
که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تنهایــــــــم گذاشت
† . گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی بکشی
نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی
بلکه برای اینکه ببینی،
برای چه کسانی اهمیت داری
که این “دیوار” را بشکنند…!

† . کوچک که بودیم تاب نداشتیم،
بزرگ که شدیم کوچکتر شدیم
تا بی تاب تر شویم …

† . آدمــــ ــا مثـلِ عکســـا هسـتـــن ؛
زیـــــــادی کـــه بـــزرگــشـــون کنـــی ،
کیــفیـتــشــون میــاد پــایـیـن . . . !

† . از آن شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد
سال ها می گذرد …
من هنوز منتظرم از خواب بیدار شوی ..

† . راوی قصه عاشق دخترک شده بود ،
قصه را طول می داد تا شاهزاده قصه کمی دیرتر برسد ..
|
سالها بعد می‌فهمی

آنچه به تو برنمی‌گردد

جوانی و زیبایی‌ات نیست ؛
آنچه به تو برنمی‌گردد

منم که تو را

پیر و زشت هم

می‌پرستیدم …


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.