نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

خبر و اخبار جدید 3/23/2015 در حوزه فناوری_نوشته 2

بازی Strike Vector برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد
استودیوی ریج‌کوئیت اعلام کرد که بازی Strike Vector که پیش از این برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود، قرار است برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تحت عنوان Strike Vector EX ارائه شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این بازی فقط دارای بخش چند نفره است و از موتور گرافیکی آنریل 4 بهره می‌برد و بسیاری از بازیکنان در رایانه‌های شخصی خود آن را تجربه کرده‌اند. در این بازی هر بازیکن یک سفینه‌ی شخصی‌سازی شده را هدایت می‌کند که می‌تواند به صورت سریع بین حالت‌های جت و توقف کامل تغییر کاربری دهد. شما اجازه دارید تا با سرعت و دقت عالی به هر نقطه از نقشه‌‌های بزرگ بازی بروید. در ابتدا ممکن است که بازی برای شما سخت بوده و مرگ‌های زیادی را در همان ابتدا تجربه کنید ولی بعد از یادگیری، لذت انجام ماموریت‌های آن دو چندان می شود. گیم‌پلی بازی Strike Vector هنرمندانه کار شده و انجام آن ما را به فکر بازی‌های زیبایی نظیر Armored Core می‌اندازد. گرافیک بازی نیز نسبت به مستقل بودن استودیو و امکانات آن‌ها قابل قبول است.

استودیوی ریج‌کوئیت همزمان با انتشار این خبر گفت:

    شرکت ریج‌کوئت در عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان شک داشت که می‌تواند با بازخورد‌های سریعی رو به رو شود و این که آیا این کنسول‌ها می‌تواند بازیکنان را ترغیب به انجام بازی کند یا خیر. بازیکنان سفینه‌های خود را برای استقرار استراتژی‌های خاص خود در هر مأموریت آماده می‌کنند تا در درگیری‌های دیوانه‌وار بخش چند‌نفره شرکت کنند.

بازی Strike Vector EX قرار است در تابستان سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. شما هم‌اکنون می‌تواند نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را به قیمت ۱۲ دلار از طریق استیم خریداری کنید.

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ تا چه حد با این بازی آشنایی دارید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

  

پیش از همه از ورود گلکسی اس ۶ به بازار کشور مطلع شوید
انتظار داریم اواخر فروردین ماه، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج روانه‌ی بازار کشور شود. سامسونگ در وب‌سایت ایران خود، بخشی را برای علاقمندان به خرید گلکسی اس ۶ ترتیب داده تا از طریق آن افراد بتوانند بلافاصله پس از ورود محصول به بازار ایران، مطلع شوند.
سامسونگ خبرنامه‌ای را برای برخی از کاربران ایرانی ارسال کرده و طی آن وجود صفحه‌ی اختصاصی گلکسی اس ۶ را اطلاع رسانی کرده است. با مراجعه به این صفحه و ورود اطلاعات خود می‌توانید از ورود گلکسی اس ۶ به بازار ایران مطلع شوید.

سامسونگ در خبرنامه‌ی خود نوشته است:

    گالکسی S6 و S6 edge ، جدیدترین پرچمدار سامسونگ.
    جدیدترین عضو خانواده گالکسی با فناوری‌های بی نظیر سامسونگ،
    خلاقانه‌تر از همیشه در اختیار شماست.
    مجهزترین دوربین، پیشرفته‌ترین فناوری شارژ، در کنار طراحی خارق العاده.
    هم اکنون مشخصات خود را ثبت کنید، تا اولین نفری باشید که از رسیدن آن مطلع می‌شوید.

اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل انجام خواهد شد. پیش از ثبت نام در این صفحه پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات مربوط به حریم خصوصی را مطالعه کنید.
دانلود کنید؛ تصاویر زمینه اورجینال سامسونگ Galaxy S6
همانطور که میدانید گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 با رابط کاربری بسیار متحول شده TouchWiz روانه بازار خواهد شد و در این میان هم چشیدن طعمی از این رابط کاربری، به هر نحو میتواند بسیار شیرین و دل پذیر باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا کمی از این طعم شیرین را با هم بچشیم.
در همین راستا 12 عدد از تصاویر زمینه دو گوشی تازه معرفی شده سامسونگ در ادامه به شما عزیزان تقدیم خواهد شد. این تصاویر دو اندازه 2240 در 2240 و 2560 در 2560 و تعدادی هم در اندازه 2560 در 1024 پیکسل خواهند داشت که برای ذخیره آنها با حداکثر کیفیت میتوانید با کلیک راست کردن روی تصویر گزینه Save Image As را انتخاب کنید.

خب بیش از این شما عزیزان را منتظر نمیگذاریم. این هم تصاویر زمینه سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، تقدیم به کاربران عزیز شهر سخت افزار:
نوار آدرس مرورگر پروژه‌ اسپارتان به قسمت پایین منتقل شده است
اگرچه انتشار تصاویر مربوط به رابط کاربری ویندوز 10 برای تبلت‌ها و موبایل مورد استقبال بسیاری قرار گرفت، اما انتقاد شماری از کاربران را نیز در پی داشت. این انتقادات بیشتر حول انتقال نوار آدرس و کنترل‌های مرورگر به قسمت بالای مرورگر پروژه‌ی اسپارتان بود. حال انتشار تصاویر جدید نشان از این دارد که این موارد به قسمت پایین منتقل شده است.
تغییراتی که بسیاری از کاربران و دوستداران ویندوز به آن منتقد بودند از جمله‌ی ویژگی‌هایی بود که در ویندوزفون 8 و نسخه‌های بالاتر مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. انتشار تصاویر جدیدی توسط WinHec نشان از این دارد که احتمالا در ویندوز 10 برای گوشی‌های‌هوشمند شاهد تغییراتی خواهیم بود.

تصاویر جدید منتشر شده از محیط مرورگر پروژه‌ی اسپارتان ظاهر آن را تا حدودی شبیه به اینترنت اکسپلورر کنونی مورد استفاده در ویندوز 8.1 نشان می‌دهد که البته نباید از تفاوت‌های موجود در آن غافل شد. مایکروسافت نوار آدرس را دوباره به قسمت پایین پنجره‌ی مرورگر انتقال داده است. این تصاویر بیش از آنکه نشان‌دهنده‌ی یک اپلیکیشن جدید باشد، یادآور اینترنت اکسپلورر کنونی مورد استفاده در ویندوزفون است. شاید این تصاویر متعلق به نسخه‌ی قدیمی است یا اینکه مایکروسافت در برابر درخواست کاربران سر تعظیم فرود آورده است.
یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته مربوط به کلید جستجو و همچنین کلید‌های نرم‌افزاری مرورگر است که آن را بیش از پیش شبیه به ویندوزفون مورد استفاده در گوشی‌های هوشمندی نظیر لومیا 735 و 640 کرده است. در این تصویر شاهد جایگزینی کلید جستجو با آیکون کورتانا هستیم. مایکروسافت در نظر دارد تا کورتانا را به‌عنوان سرویس جستجوی هوشمند صوتی در کل پلتفرم خود مورد استفاده قرار دهد و از این رو دیدن این دستیار صوتی در ویندوز 10 موبایل دور از انتظار نیست.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت کدام الگوی طراحی را برای مرورگر پروژه‌ی اسپارتان در نظر گرفته است. نظر شما در این خصوص چیست؟ کدام یک از دو طراحی مشاهده شده کاربردی‌تر و دوست داشتنی‌تر از دیگری است؟
مایکروسافت برنامه جدیدی برای رقابت با اپل و گوگل در سر دارد
مایکروسافت همراه در ارائه بهترین راه‌حل برای برقراری ارتباط بین سرویس‌ها و یکپارچه سازی آن‌ها پیشتاز بوده اما نظر کریس کاپوسلا مدیر بازاریابی مایکروسافت در این باره کاملا متفاوت است. کاپوسلا با اعلام اینکه رقبای این کمپانی در این خصوص عملکرد بهتری دارند، برنامه‌‌های آتی مایکروسافت را برای رقابت با گوگل و اپل ارائه کرد.
مایکروسافت با بررسی شرایط فعلی و مقایسه با رقبایی همچون گوگل و اپل تصمیم گرفت تا برنامه‌های جدیدی را برای رقابت با این کمپانی‌ها در نظر داشته باشد. به عقیده‌ی کریس کاپوسلا مدیر بازاریابی مایکروسافت، شرکت‌های اپل و گوگل در ارائه بهترین راه‌کار برای سرویس‌ها بهتر عمل می‌کنند.

کریس کاپوسلا در این باره گفت:

     شاید این تغییرات لحظه‌ای باشد و زیاد جلب توجه نکند، اما مایکروسافت از تلاش‌های بسیاری برای سرویس‌های خود دریغ نکرده و می‌توان گفت در طول این مدت کسب و کار بزرگی را رقم زده‌ است. اینترنت اکسپلورر، ویندوز و آفیس جزو این سرویس‌ها هستند. اما با این حال ما نتوانستیم ارتباطی که مهندسان گوگل و اپل برای سرویس‌های خود محیا کرده‌اند را برای سرویس‌های خودمان ارائه کنیم. اگر به همه‌ی آگهی‌های تبلیغاتی اپل در تلویزیون‌ توجه کنید، متوجه خواهید شد که فقط محصولات آیفون و آیپد در این آگهی‌ها دیده می‌شود، این کمپانی از اکوسیستم‌ جامع برای محصولات خود بهره می‌برد. اپل حتی از بودجه‌ی بسیار کمی برای بخش بازاریابی و معرفی محصولات خود استفاده می‌کند. این کار در بهترین نحو ممکن و به طور منظم صورت می‌گیرد؛ و از آنجایی که همه‌ی این کسب و کارها کاملا به روش مهندسی انجام می‌شود، یک محصول باعث می‌شود تا محصول جدید دیگر بدون نیاز به بازاریابی اضافی، معرفی شده و فروش موفقی را رقم بزند.
کریس کاپوسلا اعلام کرد که مایکروسافت تصمیم‌های جدی را در این راه اتخاذ کرده و قصد دارد برنامه‌ی جدید خود را با نام «in a big way» پیاده سازی کند. سرویس‌هایی مانند OneNote در سرفیس پرو ۳، جستجوی بینگ در کورتانا و اسکایپ در اوت‌لوک جزو تغییرات بزرگ مایکروسافت است. وی همچنین گفت که جالب‌ترین مسئله در بازاریابی این است که با داشتن نقاط فروش مختلف دیگر نیازی به بازاریابی تمامی محصولات نیست. فقط لازم است تا یکی از محصولات بزرگ و چشمگیری به فروش برسد، پس آن محصولات دیگر بدون نیاز به بازاریابی زیاد شناخته خواهند شد.

کریس در کنفرانس همگرایی مایکروسافت که در آتلانتا برگزار شد از استراتژی‌های جدید این کمپانی‌ها خبر داد. مطابق گفته‌های وی، مایکروسافت در حال حاضر به استراتژی رایگان تمرکز کرده است. کریس تاثیر استراتژی رایگان را در جذب مشتریان آفیس را تشریح داد:

     ما با اینکه بیش از ۴۰ میلیون دانلود آفیس را در پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس داریم، ولی با این همه هیچ سود و درآمدی را از این طریق کسب نمی‌کنیم. اگر تنها به کسب و کار آفیس تمرکز داشته باشیم، سالیانه ۷۰ تا ۷۵ میلیون نسخه از آفیس را منتشر می‌کنیم. در این بین بیش از ۴۰ میلیون مربوط به دانلود از طریق گوشی‌های هوشمند است. حال با این حساب می‌توان از همین طریق راه جدیدی را برای کسب و کار جدید ساخت، که در این حالت بازاریابی به پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد.

در حال حاضر مایکروسافت یکی از یکپارچه سازی‌های جدید خود را رونمایی کرده که این تغییرات مربوط به یکپارچه سازی دستیار صوتی کورتانا با پروژه‌ی اسپارتان است.
@احسان چهری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.