نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

مجموعه اس ام اس های قدیمی_سری 4

•ای که در را به رویم بستی و پا روی عشقم گذاشتی بابا جون دستم لای در مونده
•ای که از کوچه معشوقه ما میگذری بگذر بگ ذر که کوچه بن بست است و برو بچ محل ته کوچه منتظرت
•دیروز که فریاد زد ی دوستت دارم،گفتم نمیشنوم لطفاً بلندتر !!!!!!!!! امروز که به اروم ی گفت ی دیگر دوستت ندارم، گفتم هیس چرا داد میزنی؟
•دنیا 3 رکن داره : 1)اصلاً عاشق نشو . 2)اگه عاشق شد ی واسه معشوقت بمیر . 3)اگه مرد ی خاک بر سره بی جنبه ات کنند!
•لوتی ترین اس ام اس سال: زنگ در خونتم هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه
•صدام می کنی آرزو می کنم کاش کر بودم تو که لال نمی شی ...
•زغال قلیونتم بکش تا خاکستر شم.
•سیگارتیم بکش تا دود شیم
•بند کفشتیم گره بزن خفه شیم
•اگه ۸ لایه ایزوگامت کنن باز هم ازت معرفت چیکه میکنه ! چاکریم با معرفت !
•میگفت آدم باید توی عاشقی مثل سیگار باشه ! با اینکه می دونه آخرش زیر پا لهش میکنن ولی تا آخرش به پای آدم می سوزه!
•ای رفیق با وفا! هر روز دعایت می کنم گر ندارم زانتیا، خاور فدایت می کنم!
•سوزن عشقت خورد به تیوپ قلبم و گفت پیسسسسسسسسسسسسسسسسسس ولی بازم مهم نیسسسسسسسسسس!!!
•عشق یعنی علاقه نه کفگیر و ملاقه من عاشق تو هستم تو قابلمه نشستم یه دمپائی تو دستم منتظر تو هستم
•در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را میبینم ، از سرعتم می کاهم و به درجه بنزین تحملم چشم میدوزم

@احسان چهری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.