نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_7

خدایا دمت گرم!
دهه هفتادیا همشون رفتن تو صف خرید کادوی ولنتاین...
ما هنوز جنس مخالف رو میبینیم سرخ و سفید میشیم

.
اس ام اس جدید
.

حضرت عزراییل را در اورژانس دیدم مشغول CPR بنده خدایی بودند. گفتم شما وظیفه ات قبض روحه الان مشغول احیا هستی ؟ !!!
گفت این بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسیده ،دکترا دارن میکشنش...


.
.

ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎﯾﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ ﮐﻪﺳﻄﺢ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺍﺯ ﺳﻄﺢ ﻓﺮﻫﻨﮕﺸﻮﻥ ﺟﻠﻮ ﺯﺩ !!سطح سواد بعضیاهم از سطح شعورشون!!


.
.

وقتی می بینی داره بهت خوش میگذره
به طور مشکوکی باید بترسی :|
.
اس ام اس خنده دار بهمن 93
.

لیدی گاگا با اون لباساش قاعدتاً هر روز صبح که بیدار میشه میره جلو آینه میگه خب امروز چی نپوشم؟

.
.

ﺩﻭﺱ دخترم ﮔﻔﺖ: ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ،ﮔﻔﺘﻢ ﻻﯾﻦ ﻭ ﻭﺍﯾﺒﺮ ﻭ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭘﻮ ﻧﺼﺐ ﮐﻦ
ﺍﻻﻥ 5ﺭﻭﺯﻩ ﺍﺯﺵ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ! |:
داداشی های ﮔﻠﻢ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ ...ﺑﯿﺎﺭﯾﺪ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ﺳﺮ ﺟﺎﺵ،ﺍﻭﻧﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ
ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻟﻌﻨﺘﯿﺎ


.
اس ام اس خنده دار بهمن 93
.

من و بارون هر دو منتظریم.

من منتظرم؛ بارون بیاد برم ماشینمو بشورم.
اون منتظره؛ ماشینمو بشورم ، بعد بیاد.


.
.

دقت کردین
اینایی که میگن ازدواج بده
ما تا آخر مجرد می مونیم
از همه هول ترند و زود وااااا میدن

.
اس ام اس خنده دار بهمن 93
.

ظاهرا تنها چیزی که تو کشورمون عادلانه تقسیم شده عقله
آخه هیچکس نمیگه مال من کمه !!




.
.

احمقانه‌ترین حرکت ضدبشری اینه که میایید گل‌پسرِ معتادتونو دوماد میکنید تا سربراه بشه

.
.

ﺯﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺑﺮﺍﺕ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ
ﻭﻟﯽ ﻣﺮﺩ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻤﯿﺮﻣﻢ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻡ ﺑﺮﺍﺕ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺑﯿﻔﺘﻪ
ﺏ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﺍ ﻭ ﺯﻧﺎﯼ ﻋﺎﺷﻖ که ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﺯﺭ ﻣﻔﺖ ﻣﯿﺰﻧﻦ! عشق واقعی موقع تقسیم ته دیگ سیب زمینی مشخص میشه

.
.

یه سؤال خیلی مهم :
من موندم یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکارو گرفتیم،
چطوری توی یکسال تونستیم مدل پیشرفته اون رو بسازیم ،
ولی 40 ساله که هزارتا ماشین بنز داریم و نمیتونیم مثل اون تولید کنیم و بجاش پراید میسازیم ؟


.
.

با کسی برید بیرون که...
اگه گرفتن عقدتون کردن پشیمون نشین
از ما گفتن بود حالا خود دانید !!

.
اس ام اس خنده دار بهمن 93
.

من از همین جا پدر و مادر مو ب چــــالش سکوت در مقابل دیدن کارنامم دعوت میکنم...
با تشکر از همه

چالش جهانی هست!!!


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.