نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

خبر و اخبار ورزشی روز 3/25/2015 جدید_اخبار جدید

پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۱۵
کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۱۵ معرفی شد.
پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۱۵
به گزارش افکارنیوز، براساس گزارش سایت گل از پردرآمدترین ورزشکاران سال ۲۰۱۵، کریس رونالدو در صدر پردرآمدترین ها قرار گرفت.

اگر چه او در حال حاضر نفر دوم است اما طبق پیش‌بینی این سایت تا پایان سال ۲۰۱۵ در صدر قرار خواهد گرفت.

رونالدو درآمدش از فوتبال ۵۲ میلیون دلار است و خارج از زمین درآمدی بالغ بر ۲۸ میلیون دلار دارد.  گزارش ویژه/ از حلقه بسکتبال تا کلاشینکف داعش!
وبسایت رسمی برنامه نود - بسکتبالیست ۲۰ ساله آمریکایی از تابستان گذشته عضو گروه تروریستی داعش شده است.

به گزارش وبسایت نود، عبدی نور در سن ۲۰ سالگی بسکتبال را کنار گذاشت و در سوریه به گروه داعش ملحق شد. او رویای تبدیل شدن به یک ستاره در NBA را داشت اما شاید پیغامی که در توئیتر منتشر کرده است بهتر از هر چیزی زندگی او را توصیف کند:" داستان زندگی من این است: جوانی که به رویای آمریکایی باور داشت و می خواست بسکتبالیست شود اما حالا به خلیقه خدمت می کند."

جوانی که زمانی از بسکتبال بازی کردن در محله مینه آپولیس لذت می برد حالا به گروه تروریستی داعش ملحق شده است. آخرین پیغام او پیش از ترک آمریکا چنین است :" اگر آسمان به وجود ستارگان افتخار می کند ، زمین باید به خاطر وجود مجاهدین به خود ببالد!" عبدی نور کمی بعد نوشته است:"  از الله به خاطر همه چیز متشکرم و حالا هر چه خدا بخواهد همان رخ خواهد داد."

این بسکتبالیست بدون آن که به خواسته های مادر و خواهرش که می خواستند جلویش را بگیرند توجه کند از مسیر ترکیه وارد سوریه شد و در اولین پیغامش  که عکس یادگاری خودش در کنار کلاشینکف ضمیمه آن شده بود نوشت :" یک روز خوب در رقه!" (شهری درسوریه)
عبدی که مثل بیش از بیست جوان از منطقه مینسوتا در آمریکا تصمیم گرفت که به داعش ملحق شود ، نقشه سفر خود را به همراه یکی از دوستانش ، عبدالله یوسف ۱۸ ساله کشید هر چند که دوستش پیش از ترک آمریکا دستگیر شد.

FBI از این که نیروهای جدید داعش از دل آمریکا بیرون می آیند کاملا شگفت زده شده است. به نظر می رسد که اثر تبلیغاتی این گروه حتی به این کشور هم سرایت کرده باشد، به شکلی که حتی جوانی که رویای تبدیل شدن به یک بسکتبالیست حرفه ای را داشته حالا عضوی از این گروه به شمار می رود.

حضور زلاتان و کالستروم در فهرست نهایی
اسامی بازیکنان سوئد برابر ایران اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد اسامی 23 بازیکن را برای دیدار مقابل ایران اعلام کرد.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اریک هامرن سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد اندراس ایساکسون، کریستوفر نوردفلدت، روبین اولسن، فیلیپ هلاندر، پیر بنگسون، اندراس گرانکویست، اریک یوهانسون، پونتوس یانسون، آنتون تینرهولم، مارتین اولسون، کارکوس برگ، آلبین اکدال، مارکوس روهدن، کیم کالستروم، سباستین لارسون، پونتوس ورنبلوم، ارکان زنگین، ایزاک کیس تلین، امیل فورسبرگ، یوهان الماندر، روبین کوایسون، زلاتان ابراهیموویچ و اولا تویونن را به عنوان 23 بازیکن نهایی در فهرست تیم ملی فوتبال سوئد برای دیدار مقابل ایران قرار داد.

تیم های ملی فوتبال ایران و سوئد در دیداری دوستانه 11 فروردین ماه سال جاری در استکهلم پایتخت سوئد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
گفت‌وگو با زننده اولین گل ایران به شیلی:
کی‌روش زمانی برای فوتبال ایران مفید است که تیم ملی را رها کند
خبرگزاری تسنیم: مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که زننده اولین گل ایران مقابل شیلی بوده می‌گوید که کی‌روش هر زمان که تیم ملی را رها کند می‌تواند برای فوتبال ایران مفید باشد.
 مجید حلوایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اولین دیدار ایران و شیلی که در مسابقات جام استقلال برزیل برگزار شد، گفت: ما در آن مسابقات که به نوعی جام جهانی کوچک هم نامگذاری شده بود با تیم‌های پرتغال، ایرلند، شیلی و اکوادور همگروه بودیم. بعد از بازی با پرتغال که ستاره‌هایی مانند اوزه بیو را داشت به مصاف شیلی رفتیم که برای من یک بازی تاریخی است.

وی افزود: آن زمان تیمسار مصطفی مکری رئیس فدراسیون بود که همراه با ما به برزیل آمده بود. او به خدا بیامرز محمد رنجبر که سرمربی تیم‌مان بود گفته بود به من بازی ندهد و رنجبر هم که روی من و پرویز قلیچ‌خانی در دفاع وسط حساب باز کرده بود به مکری گفت اگر این کار را کند، جواب ملت را چه بدهد؟ به هر حال من در دفاع بازی نکردم و فشارها باعث شد در پست هافبک به کار گرفته شوم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و زننده اولین گل ایران به شیلی، خاطرنشان کرد: با اینکه در پست تخصصی خودم نبودم اما خیلی بهتر از پست دفاع بازی کردم. در آن بازی یک پاس خوب به خدا بیامرز غلامحسین مظلومی دادم که نتوانست گلزنی کند و یک شوت هم زدم که به تیر دروازه خورد اما شوت بعدی‌ام وارد دروازه شیلی شد.

حلوایی یادآور شد: شیلی در آن زمان ستاره‌های زیادی داشت که اکنون به صورت دقیق نام آنها یادم نیست اما کارلوس کاسلی را که دو بار به ما گل زد، به خاطر دارم. یک بازیکن هم داشتند که در تیم منتخب جهان بود و از نفرات مطرح آن تیم به شمار می‌آمد. در کل می‌توان گفت شیلی از تیم‌های خوب آن زمان فوتبال آمریکای جنوبی به شمار می‌رفت.

وی درباره تفاوت آن نسل فوتبال ایران و شیلی با نسل فعلی که فردا (پنجشنبه) به مصاف هم خواهند رفت، گفت: تفاوت آن نسل به این نسل بسیار زیاد است. در آن زمان تیم ما کاملاً هجومی بود و در تمام بازی‌ها و در مقابل بهترین تیم‌های دنیا حمله می‌کردیم اما تیم ملی ما اکنون فقط در فاز دفاعی خوب است و کی‌روش اهمیت زیادی به خط حمله نمی‌دهد. در تیم شیلی هم هرچند ستاره‌هایی حضور دارند اما اکنون این دسته از بازیکنان در دیدارهای دوستانه مراقب ساق پای‌شان هستند و این بازی‌ها را چندان جدی نمی‌گیرند. من در این بازی 70 درصد به شیلی شانس می‌دهم و فکر می‌کنم ما فقط 30 درصد شانس پیروزی داریم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره بحث ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی اظهار داشت: به نظر من کی‌روش مقصد بعدی خودش را هم انتخاب کرده که اینگونه حرف از رفتن می‌زند. او مربی با دانشی است و بینش بالایی هم از فوتبال دارد. قطعاً مربیان خارجی در این سطح بهتر از مربیان ما هستند. نه اینکه مربیان خودمان دانش کافی نداشته باشند اما پیاده کردن دانش در مربیان خارجی بهتر از مربیان ایرانی است.

حلوایی تصریح کرد: کی‌روش هم به اعتقاد من دیسیپلین و نظم خوبی در تیم ملی ایجاد کرده اما دستاوردی برای فوتبال ما نداشته اشت. او از بازیکنانی در تیم ملی استفاده می‌کند که به آینده تیم ملی کمکی نمی‌کند و به نظرم با این انتخاب‌ها در حال سوزاندن یک نسل فوق‌العاده فوتبال ایران است. کی‌روش زمانی برای فوتبال ما مفید خواهد بود که تیم ملی را رها کند و به سمت تیم‌های پایه برود که با توجه به تراز اول بودنش در دنیا چنین کاری انجام نخواهد داد. پس بهتر است او برود و ما در فوتبال‌مان از مربیانی مانند رایکوف استفاده کنیم که در فوتبال پایه کار می‌کنند و بی‌نهایت هم تأثیرگذار هستند.
دیدار فرانسه و برزیل به یاد فینال ۹۸
 دیدار-فرانسه-و-برزیل-به-یاد-فینال-98

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانسه و برزیل در حساس ترین دیدارهای دوستانه فردا برابر هم به میدان خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ملی فوتبال جهان پنجشنبه شب در دیدارهایی دوستانه خود را محک می زنند تا برای رقابت های مهم پیش رو آماده شوند. در یکی از حساس ترین دیدارهای پنجشنبه شب دو تیم فرانسه و برزیل برابر هم به میدان می روند که این دیدار تکرار فینال جام جهانی ۹۸ است. این دو تیم در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز برابر هم به میدان رفتند که خروس ها با گل تیری آنری توانستند به برتری برسند.

فرانسه میزبان یورو ۲۰۱۶ در مرحله انتخابی شرکت نمی کند و از این فرصت برای آمادگی خود استفاده می کند. آنها پس از جام جهانی در شرایط خوبی قرار دارند. دیدیه دشان قراردادش را با فدراسیون فوتبال فرانسه تمدید کرد تا بتواند در جام‌جهانی ۲۰۱۸ نیز هدایت خروس‌ها را بر عهده داشته باشد. این مربی از زمان حضور در تیم ملی فرانسه تغییرات مثبتی را در این تیم ایجاد کرده است، هر چند خداحافظی فرانک ریبری و سمیر نصری در زمان مربیگری این مربی رخ داده است.

دیدیه دشان در ژوئیه ۲۰۱۲ جانشین لورن بلان در تیم ملی فرانسه شد و از آن زمان عهده دار مربیگری در تیم ملی فرانسه است. فرانسه با هدایت دشان توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برسد ولی شکست برابر آلمان مانع پیشروی آنها شد. فرانسه که میزبان یورو ۲۰۱۶ است پس از جام جهانی برزیل نتایج خوبی کسب کرده و توانسته است تیم‌های بزرگی چون اسپانیا، پرتغال و سوئد را شکست دهد. آنها اکنون با یک چالش هیجان انگیزه روبرو هستند و آن هم بازی دوستانه با برزیل است که اتفاقا آنها نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

در تیم ملی فرانسه کریم بنزما، رافائل واران و آنتونی گریزمان همگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتبال فرانسه انتخاب شد هر چند در بازی های اخیر تیمش کم فروغ بوده است.

در طرف مقابل برزیل پس از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی کابوس وار دونگا را بار دیگر به نیمکت خود برگرداند تا جانشین اسکولاری شود. جام جهانی برزیل در حالی تابستان ۲۰۱۴ در این کشور برگزار شد که مردم کشور میزبان خودشان را آماده جشن قهرمانی کرده بودند تا سلسائو برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۲ قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. پس از شروع خوب و امیدوار کننده برزیل در جام جهانی این تیم به نیمه نهایی رسید ولی در یک بازی عجیب و تاریخی با نتیجه ۷ بر یک برابر آلمان شکست خورد. این شکست به یک شکست تاریخی و شرم آور در تاریخ تبدیل شد و سالها در ذهن فوتبالدوستان خواهد ماند.

برزیل پس از جام جهانی شکست نخورده است و توانسته بازی های خودش را با پیروزی به پایان برساند. مهم ترین بازی دوستانه آنها برابر آرژانتین بود که با برتری ۲ بر صفر سلسائو به پایان رسید. برزیل خودش را برای حضور در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵ آماده می کند که قرار است در کشور شیلی برگزار شود. دونگا می داند هیچ چیزی به اندازه قهرمانی در کوپا نمی تواند غرور و شور و شوق را به مردم برزیل برگرداند. برزیل پس از این دیدار به لندن سفر خواهد کرد تا در دومین دیدار دوستانه خود برابر شیلی به میدان برود.

** برنامه بازی ها (پنجشنبه)

فرانسه – برزیل

ایران – شیلی

بحرین – کلمبیا

قطر – الجزایر

مصر – گینه استوایی

اردن – سوریه

تایلند – سنگاپور

عمان – مالزی

نیجریه – بولیوی
الجزیره در صدر، ژاپن در تحریم؛
درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو
ارزان ترین فیلم تبلیغاتی تهیه شده در بخش ورزشی الجزیره در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه برای پخش در بین دو نیمه معادل 3300 دلار عنوان شده که از سوی یک کمپانی قطری حمایت می شود و محصولی ورزشی است.
گروه ورزشی مشرق - جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیوکمپ کلید می خورد و خلاصه هیجان در اوج است، در این میان مردم چیزی جز زیبایی و جذابیت نمی بینند، اوج نورپردازی، اوج صدابرداری، اوج گویندگی، همه چیز در اوج است و نوکمپ هم اتفاقا در اوج.

یک دیدار دیدنی و قدیمی که تحت هر شرایطی غیز قابل پیش بینی بوده است و بنگاه های خبری را تحت الشعاع عظمت خود قرار می دهد.
به گزارش رویترز، حداقل 20 سخنرانی در فضای اجتماعی و سیاسی در سطح جهان به خاطر ال کلاسیکودربی لغو و به زمان دیگری موکول شده است، کنی سامرت نویسنده کهنه کار فرانس 24 در این باره می نویسد:«نمی شود در شبی که دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به جان هم می افتند، با یک سخنرانی سیاسی به جان فکر مردم افتاد»

فارغ از نتیجه بازی، در این فرصت نگارشی به پدیده ای به نام درآمدزایی خواهیم پرداخت آن هم در یک نگاه کلی و فرا فوتبالی بلکه تنها زیر سایه شهرآورد بزرگ اسپانیا و ال کلاسیکو دربی رویایی.
در صدر درآمدزایی، شبکه تصویری و خبری الجزیره را می شود مشاهده کرد که با دریافت بیش از 300 فیلم کوتاه تبلیغاتی قبل، بین و بعد از جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا یک رکورد تاریخی بر جای گذاشته است.

این 300 فیلم تبلیغاتی از یک ماه پیش آماده شده و قرار است حتی تا یک هفته بعد از ال کلاسیکو دربی در برنامه هایی که به بهانه تحلیل این بازی پخش می شود، مدام منتشر شوند.

ارزان ترین فیلم تبلیغاتی تهیه شده در بخش ورزشی الجزیره در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه برای پخش در بین دو نیمه معادل 3300 دلار عنوان شده که از سوی یک کمپانی قطری حمایت می شود و محصولی ورزشی است.

به این فضا، زیرنویس ها، مارک و آرم‌هایی که در گوشه تصاویر در میان بازی حک می شوند، برخی تابلوهای تبلیغاتی دور زمین که از سوی دروبین الجزیره بیشتر نمایش داده می شوند و خوش آمدگویی کمپانی ایتالیایی قبل از بازی را نیز در نظر بگیرید و شاید با این اوصاف حدس میزان سود مالی این شبکه در یک شب رویایی، خیلی سخت نباشد.

بعد از شبکه الجزیره اسپورت، به استناد گزارش منتشر شده از اسپورت کاتالونیا، شبکه ورزشی تحلیلی رای ایتالیا بیشتر سود را داشته است، شبکه رای که در 15 کشور اروپایی، 23 کشور آسیایی، 4 کشور عربی و بیش از 20 کشور آفریقایی شعبه فعال دارد، برای پوشش تصویری و صوتی بازی رئال مادرید و بارسلونا هزینه زیادی کرد و آن طور که نویسنده اسپورت کاتالونیا نوشته گویا وسواس این شبکه از شبکه سوم اسپانیا برای پوشش درست این بازی بیشتر بوده است.

پربازدیدترین های ورزشی
دوست داشتم کنار مزار والدینم باشم/ هفت سین را دوست دارم
درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو
پلاتینی در سمت ریاست یوفا ابقا شد
آب و هوا - تهران
ابری
رطوبت : ۳۵ درصد
دما : ۹° , ۱۷°
فردا : ۹° , ۱۶°
۱۱°
اوقات شرعی
تهران
۱۳۹۴/۰۱/۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۱۴
تازه های ورزشی
پلاتینی در سمت ریاست یوفا ابقا شد
درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو

واکنش جالب کی‌روش به احتمال تغییر تصمیم اسدی
کد خبر: ۴۰۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳
ارسال
چاپ
ورزشی » فوتبال جهان
الجزیره در صدر، ژاپن در تحریم؛
درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو
ارزان ترین فیلم تبلیغاتی تهیه شده در بخش ورزشی الجزیره در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه برای پخش در بین دو نیمه معادل 3300 دلار عنوان شده که از سوی یک کمپانی قطری حمایت می شود و محصولی ورزشی است.
گروه ورزشی مشرق - جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیوکمپ کلید می خورد و خلاصه هیجان در اوج است، در این میان مردم چیزی جز زیبایی و جذابیت نمی بینند، اوج نورپردازی، اوج صدابرداری، اوج گویندگی، همه چیز در اوج است و نوکمپ هم اتفاقا در اوج.

یک دیدار دیدنی و قدیمی که تحت هر شرایطی غیز قابل پیش بینی بوده است و بنگاه های خبری را تحت الشعاع عظمت خود قرار می دهد.

درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو

به گزارش رویترز، حداقل 20 سخنرانی در فضای اجتماعی و سیاسی در سطح جهان به خاطر ال کلاسیکودربی لغو و به زمان دیگری موکول شده است، کنی سامرت نویسنده کهنه کار فرانس 24 در این باره می نویسد:«نمی شود در شبی که دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به جان هم می افتند، با یک سخنرانی سیاسی به جان فکر مردم افتاد»

فارغ از نتیجه بازی، در این فرصت نگارشی به پدیده ای به نام درآمدزایی خواهیم پرداخت آن هم در یک نگاه کلی و فرا فوتبالی بلکه تنها زیر سایه شهرآورد بزرگ اسپانیا و ال کلاسیکو دربی رویایی.

درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو
در صدر درآمدزایی، شبکه تصویری و خبری الجزیره را می شود مشاهده کرد که با دریافت بیش از 300 فیلم کوتاه تبلیغاتی قبل، بین و بعد از جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا یک رکورد تاریخی بر جای گذاشته است.

این 300 فیلم تبلیغاتی از یک ماه پیش آماده شده و قرار است حتی تا یک هفته بعد از ال کلاسیکو دربی در برنامه هایی که به بهانه تحلیل این بازی پخش می شود، مدام منتشر شوند.

ارزان ترین فیلم تبلیغاتی تهیه شده در بخش ورزشی الجزیره در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه برای پخش در بین دو نیمه معادل 3300 دلار عنوان شده که از سوی یک کمپانی قطری حمایت می شود و محصولی ورزشی است.

به این فضا، زیرنویس ها، مارک و آرم‌هایی که در گوشه تصاویر در میان بازی حک می شوند، برخی تابلوهای تبلیغاتی دور زمین که از سوی دروبین الجزیره بیشتر نمایش داده می شوند و خوش آمدگویی کمپانی ایتالیایی قبل از بازی را نیز در نظر بگیرید و شاید با این اوصاف حدس میزان سود مالی این شبکه در یک شب رویایی، خیلی سخت نباشد.

بعد از شبکه الجزیره اسپورت، به استناد گزارش منتشر شده از اسپورت کاتالونیا، شبکه ورزشی تحلیلی رای ایتالیا بیشتر سود را داشته است، شبکه رای که در 15 کشور اروپایی، 23 کشور آسیایی، 4 کشور عربی و بیش از 20 کشور آفریقایی شعبه فعال دارد، برای پوشش تصویری و صوتی بازی رئال مادرید و بارسلونا هزینه زیادی کرد و آن طور که نویسنده اسپورت کاتالونیا نوشته گویا وسواس این شبکه از شبکه سوم اسپانیا برای پوشش درست این بازی بیشتر بوده است.

درآمد نجومی مراکز خبری از ال کلاسیکو
گفته می شود شبکه خبری رای، در بخش ورزشی تنها برای آگهی های بین دو نیمه معادل 800 هزار یورو درآمد داشته که در این میان کمتر یک 10 درصد آن را به حساب فدراسیون فوتبال اسپانیا واریز کرده است چرا که برای رعایت حق پخش بازی های لالیگا باید با فدراسیون فوتبال اسپانیا حساب و کتاب کند.

در ال کلاسیکو دربی امسال اما ژاپنی ها در تحریم عجیبی به سر می برند، شبکه ورزشی ژاپن از 5 ماه پیش اتاق شیشه ای خود در نوکمپ را از دست داده و مدیر استادیوم بارسلونا این اتاق ارزشمند و درآمد زا را به الجزیره اسپورت سپرده است. قیمت این اتاق شیشه ای که برای گزارش زنده از داخل نوکمپ طراحی شده و دوربین مرکزی نیز به اراده تهیه کننده همین شبکه تصاویر خاصی را شکار می کند، برای هر نیمه معادل 15 هزار یورو قمیت گذاری شده است.

تعجبی هم ندارد چرا که همین شبکه تصویری با 17 ثانیه تاخیر و به شرط پاک نشدن آرم الجزیره اسپورت از روی صفحه این حق پخش را به بیش از 20 شبکه تصویری عرب زبان دیگر نیز فروخته و از این بابت بدون در نظرگرفتن تبلیغات بازرگانی خود به خود سود کرده است.

در این میان البته سود اصلی نصیب فدراسیون فوتبال اسپانیا و دو باشگاه رئال مادریدو بارسلونا می شود که از همه این فعالیتها خبر دارند و حق خود را نیز دریافت می کنند.

ژاپن از مدت ها پیش به سمت فوتبال آمریکای جنوبی حرکت کرده و پخش مستقیم بازیهای لالیگا را از دستور کار خود خارج کرده است و مورد غضب مدیر برنامه های اسپانیایی است و در این بازی هم خبری از حضور پر رنگ ژاپن در عرصه خبری نبود.


منابع:

خبرآنلاین: صفحه نخست http://www.khabaronline.ir/
شهرخبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان http://www.shahrekhabar.com/
اخبار ایران و جهان |خبرگزاری فارس| Fars News Agency http://www.farsnews.com/
صفحه اول - BBC Persian http://www.bbc.co.uk/persian
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران http://www.irinn.ir/
خبر فارسی: جستجوگر هوشمند خبری http://khabarfarsi.com/
خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency http://www.mehrnews.com/
جهان نیوز http://jahannews.com/
روزنامه خبر جنوب :: نیازمندیهای خبر جنوب http://www.khabarads.ir/jonoob/
آفتاب http://aftabnews.ir/
مشرق نیوز | mashreghnews.ir مشرق نیوز | mashreghnews.ir
شبکه خبر - پخش زنده http://www2.live.irib.ir/tv/khabar
ایسنا: خبرگزاری دانشجویان ایران http://www.isna.ir/
خبر پو, پویش آخرین اخبار ایران و جهان و نیازهای اینترنتی ... http://khabarpu.com/
خبرگزاری جمهوری اسلامی http://www.irna.ir/
پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News http://www.fardanews.com/
پایگاه اطلاع رسانی رجا http://www.rajanews.com/
عصر خبر http://www.asrkhabar.com/
Gooya News - Unbiased Iran News | News on Iran | اخبار ... http://news.gooya.com/


@احسان چهری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.