نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_15

نامردا منم تو بیمارستان بستری هستم ولی چرا هیشکی به من توجه نمیکنه !!
[گلایه الهام چرخنده از عیادت تعداد زیادی هنرمندان از مرتضی پاشایی ]

.
.

ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ ﮔﻔﺘﻥ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﻛﻮﺑﺎﻧﻲ ﺭﻭ
ﮔﺮﻓﺘﻴﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﻬﺖ ﺧﺒﺮ ﻣﻴﺪﻳﻢ .
ﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺑﻲ ﺑﻲ ﺳﻲ
ﺑﮑﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺰﺍﺭ ﺑﻘﻴﻪ ﻫﻢ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻥ ﺑﺒﻴﻨﻦ :|

.
.

روحانی «فخر‌الدین احمدی‌ دانش‌آشتیانی» رو به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی کرد. ردش کنن دفعه بعد «عنصرالمعالی کیکاووس بن اسکندر» رو پیشنهاد میده :|

.
.

یه یارو رو میشناختم سرطان داشت!
بهش گفتن 6 ماهه دیگه میمیری الان 9 ماهه دنبال پاسپورته بره خارج
که شیش ماهه آخر عمرشو عشق وحال کنه :|

.
.

آقای مجری : چرا موهات سیخ سیخیه ؟
فامیل دور : یکیش سفید شده بقیه به احترامش وایسادن !!
.
.

بعضی وقتا هم یه چیزایی تو یخچال پیدا میکنم که دو سه سال از خودم کوچکترن :))

.

اس ام اس جدید سرکاری
.

مفید هست ؟
نه ، مفید نیست
مکالمه ی دوست شیخ مفید با مادر ایشان درب منزل :|

.
.

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻭ ﯾﻪ 1 ﺳﺎﻋﺘﯽ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ
ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻥ ، ﻣﺠﺒﻮﺭﻥ ﺑﺎ ﺍَﻓﺘﺎﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺩﻝ ﮐﻨﻦ !!

.

اس ام اس جدید سرکاری
.

قبول دارید ما از بچگی بازیچه دست این نویسنده ها شدیم
وگرنه کدوم روباه پنیر میخوره...

.
.

ﺑﺮﺍﺩﺭﻣﻦ ﺳﺮﺩﻩ ...
ﺷﻤﺎ ﻳﻪ ﻛﺎﭘﺸﻦ ﺑﭙﻮﺵ ﭘﺸﺘﺶ ﺑﻨﻮﻳﺲ، ٦ ﺳﺎﻝ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺑﺪﻧﺴﺎﺯﻱ !
ﻭﺍﻻ !..

.

اس ام اس جدید سرکاری
.

هی نگید هوا دو‌ نفرس
هوا سه نفرس
منم‌ ببرید :|
قل میدم یه گوشه بشینم فقط ‌نگاه کنم :))

.
.

پدرای قدیم:دخترم فردا عروسیته
دختر:ولی بابا من که هنوز ندیدمش
پدر:حرف نباشه

دخترای امروزی:بابا فردا عروسیمه
پدر:ولی من که هنوز ندیدمش
دختر:حرف نباشه میتونین نیاین!!!

.

اس ام اس جدید سرکاری
.

فقط یه ایرانیه که به کار ها و رفتار خودش نگاه میکنه بعد برای فرهنگ ملتش اظهار تاسف میکنه

.
.

ﻣﻦ کلاً ﺑﺎ ﻫﺮ پسری ﮐﻪ ﺭﻓﯿﻖ ﻣﯿﺸﻢ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ :
ﯾﻪ خواهر ﺩﻭ ﻗﻠﻮ ﺩﺍﺭﻡ…
ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯼ ﻭﻗﺖ منو ﺑﺎ یه پسر ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺪ ﺷﺮ ﻧﺸﻪ...
خیلی عوضیم،میدونم :|

.
.

خواهشا با ذکر منبع

برای ارسال این پست وقت زیادی صرف شده !!!


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.