نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_16

به دوستم پیام دادم بیا بریم هیئت!
جواب داده" سیرم نمیام"

.
.

خونواده اصن ربطی به خود آدم نداره. بلال و ذرت مکزیکی و چس فیل رو ببین، همشون تو یه خانواده بزرگ شدن...طرز تربیت مهمه.

.
.

دیشب داشتم غذا نذری پخش میکردم یه پیر زنِ اومد گفت خیر از جوونیت ببینی یه غذا بده به من گفتم مادر غذا تموم شده گفت خدا بزنه تو کمرت و رفت :|


.
اس ام اس جدید و خنده دار ابان 93
.

ﺍﻟﮑﻲ ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮔﻔﺘﻢ ..............
ﻣﻦ ﺍﺯ ﻣﻄﻠﺐ ﮔﺬﺍﺷتن تو لاین ﭘﻮﻝ ﺩﺭ
ﻣﻴﺎﺭﻡ !!!!!!!!!!!
ﺍﻻﻥ ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ بنده خدا ﻫﺮ 3 ﺳﺎﻋﺖ
ﺑﺮﺍﻡ ﭼﺎﻳﻲ ﻭ ﮐﻴﮏ ﻣﻴﺎﺭﻩ ﻣﻴﮕﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻲ ﻋﺰﯾﺰﻡ !!

.
.

میگن اولین برف زمستونی ک میباره کناره هرکی باشی بش میرسی
هیچی دیگه واسه خوشبختی منو بخاریمون دعا کنین!

.
.

ﺩﻭﺑﻠﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ..ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ ... ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺳﻤﻨﺪ ...ﺁﺏ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﻡ ...ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻭﺍﻧﺘﯿﻪ ...ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺮﺑﺰﻩ ﻣﺸﻬﺪ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯼ? ! |:ﻣﻠﺖ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺑﺨﺪﺍ

.
اس ام اس جدید و خنده دار ابان 93
.

ﺧﺪﺍﯾﺎ !!
دوست پسرمو ﺍﺯ ﺩﺳﺖ دختران ﻋﺰﺍﺩﺍﺭ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﻣﺤﻔﻮﻅ
ﺑﺪﺍﺭ |:
توله سگ انقدرم مشکی بهش میاد
ﻫﻤــــــــــﻪ ﺑﮕﯿﻦ ﺁﻣﯿــــــــــــــــــــﻦ ...

.
.

تو رادیو میگفت به خرگوش هویج ندین، خوب نیس واسش. مگه ما چقدر از یه خرگوش میدونستیم که اونم ریدی توش؟!! :|

.
اس ام اس جدید و خنده دار ابان 93
.

به اینجاهای محرم که میرسیم؛سوال مامانا از چی درست کنم به چی گرم کنم تغییر پیدا میکنه

.
.

عنوان بیشعورترین فروشنده میرسه به اونی که در جواب مادری که به بچش میگه "اینجا پفک نداره"، میگه "نه خانم داریم، تو قفسه هست!"

.
اس ام اس جدید و خنده دار ابان 93
.

اول راهنمایی بودم. یه کبوترماده دست داییم بود.داییم بهم گفت تومیدونی ماده چیه؟
گفتم به هرچیزی که جرم داشته باشد و فضا اشغال کند ماده میگویند :|

.
.

یکی از آرزوهام اینه که دوربین عکاسیم با آینه ی خونمون به توافق برسن که من دقیقا چه شکلیم

.
.

تو اکثر خونه های ایرانی بعد بی پولی یه مشکلی هست به اسم "یه چی نداری بدی با چایی کوفت کنیم؟"


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.