نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_17

با این استفاده‌ای که از اسید باطری میکنیم دیگه دنیا صد درصد متقاعد
شده انرژی هسته‌ای رو برای مقاصد صلح امیز میخوایم :|

.
.

ﺍﺳﻢ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﺪ ﺩﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﺘﺎﻧﺴﯿﻞ ﮔﻨﺪ ﺷﺪﻥ ُ ﺩﺍﺭﻥ.
ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﻣﺤﯿﻂ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻧﺸﺪﻩ!

.
.

مجلس میخواد استخدام مجردها رو محدود کنه خیلی هوشمندانه است!
میری زن بگیری چون بیکاری زن نمیدن ، میری دنبال کار چون زن نداری کار نمیدن ...
.

اس ام اس جوک جدید
.

ی موتوری که از کنارم رد میشه
نمیدونم کیفمو نگه دارم
گوشیمو بچسبم
صورتمو بپوشونم:\
نمیدونم چ گهی بخورم از دست این بی پدرا !!

.
.


کشوری که هنوز بلد نیست چطور باید از اسید استفاده کنه.....
وای بر اون روزی که صاحب بمب اتمی بشه ...

.
.

جایزه احمقانه‌ترین چسناله عاشقانه هم میرسه به جمله "عمرا اگه مثل من پیدا کنه".. مگه مرض داره ولت کنه که بره دوباره مثل تو پیدا کنه؟ :))

.

اس ام اس جوک جدید
.

تو خیابون داشتم میرفتم یارو از پشت بوم شاشید روسرم.....
داد زدم اوووووووووی آقااااااا
گفت چته برو خداروشکر کن اسید نپاشیدم روسرت؟!!!!!!!!!!!؟؟؟!
سرمو انداختم پایین و گفتم آقایی داداش
اصلا شما برین به ما
والا دیگه نمیشه کل کل کرد......

.
.

میگم این پاییزم یه جورفیگور سرمارو گرفته انگار زمستونه خب یه ذره خودتو جمع کن باوقار باش :|

.
.

فقط ایرانیها برای یه گوشی که ۵۰ گرم سبکتر طراحی شده پول بیشتری میدن بعد چون پول بیشتری دادن میچپوننش تو یه قاب پلاستیکی که ۲۰۰ گرم وزنشه

.

اس ام اس جوک جدید
.

هر وقت خواستم با دوستام درد دل کنم اوج همدردیشون این بود که بگن:چی بگم والله....

.

اس ام اس جوک جدید
.

قابل توجه دخترایی که بانزدیک شدن به پاییز باز با ساپورت میان بیرون
خواهر من اگه کسی میخواست شماره بده تا الان داده بود
سرما میخوری ها !!!

.
.

حالا ک وارد فصل "دو نفره " ها شدیم . . .طلب صبر میکنم واسه همه "یه نفره " ها


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.