نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_20

ﺗـﻮ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ

ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎﻟﺸﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﺩ ﺷﺪ ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺍﯾﻦ ﻻﻣﺼﺒﻮ ﺑﺒﺮ ﺗﻮﻭ ﺍﺗﺎﻗﺖ ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﮑﻦ ، ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ :|

.
.

من عاجزانه از مسئولین تقاضا دارم ، اینترنت سراسر کشور رو به مدت 2 روز قطع کنن ، ما سریع کارای عید و خونه تکونیمون رو انجام بدیم .
خدا شاهده اینجوری خیلی سخته ، با دست خیس با این گوشی ها نمیشه کار کرد .
مسئولین رسیدگی کنن لدفن :|

.
.

لباس مجلسیِ زنونه چیست؟

لباسی که اونجاهایی که باید پارچه داشته باشه نداره و اونجاهایی که نیازی به پارچه نداره دو سه متر اضافات داره :|

.
.


کشوری که هنوز بلد نیست چطور باید از اسید استفاده کنه.....
وای بر اون روزی که صاحب بمب اتمی بشه ...

.
.

جایزه احمقانه‌ترین چسناله عاشقانه هم میرسه به جمله "عمرا اگه مثل من پیدا کنه".. مگه مرض داره ولت کنه که بره دوباره مثل تو پیدا کنه؟ :))

.

اس ام اس جوک جدید
.

تو خیابون داشتم میرفتم یارو از پشت بوم شاشید روسرم.....
داد زدم اوووووووووی آقااااااا
گفت چته برو خداروشکر کن اسید نپاشیدم روسرت؟!!!!!!!!!!!؟؟؟!
سرمو انداختم پایین و گفتم آقایی داداش
اصلا شما برین به ما
والا دیگه نمیشه کل کل کرد......

.
.

میگم این پاییزم یه جورفیگور سرمارو گرفته انگار زمستونه خب یه ذره خودتو جمع کن باوقار باش :|

.
.

فقط ایرانیها برای یه گوشی که ۵۰ گرم سبکتر طراحی شده پول بیشتری میدن بعد چون پول بیشتری دادن میچپوننش تو یه قاب پلاستیکی که ۲۰۰ گرم وزنشه

.

اس ام اس جوک جدید
.

هر وقت خواستم با دوستام درد دل کنم اوج همدردیشون این بود که بگن:چی بگم والله....

.

اس ام اس جوک جدید
.

قابل توجه دخترایی که بانزدیک شدن به پاییز باز با ساپورت میان بیرون
خواهر من اگه کسی میخواست شماره بده تا الان داده بود
سرما میخوری ها !!!

.
.


حالا ک وارد فصل "دو نفره " ها شدیم

طلب صبر میکنم واسه همه "یه نفره " ها


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.