نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس
نیوزفااسپرتس

نیوزفااسپرتس

وبلاگ نیوزفااسپرتس

اس ام اس_22

 ایرانی ها وقتی از خونه میرن
میگن : آخیش پوسیدیم تو اون چار دیواری . . .
وقتی برمیگردن میگن : هیچ جا خونه خود آدم نمیشه . . . !
خود درگیری از صفات بارز ما ایرانیاست . .

.
.

' شعور ' چیزیه که ازت انتظار ندارم داشته باشی
راحت باش

.
.

امروز مامان دوستمو سر کوچه دیدم
از دوستم خبر گرفتم
فهمیدم دوستم با من 3 4 روزه رفته سفر :|

.
اس ام اس خنده دار مهر 93
.

دختره دو روزه رفته کلاس زبان ،
بعد تو اینستا تو About اش نوشته :
My Heart Fuck Your Air
دو ساعت تلاش کردم تا بفهمم یعنی جی این جمله :|
آخرش ازش پرسیدم این الان یعنی چی ؟
میگه یعنی دلم هواتو کرده :|

.
.

دوستای ﻭﺭﻭﺩﯼ 93 ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﺪ!!!!!!
ﺍﻭﻣﺪﯾﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺯﺭﺗﯽ ﺗﻮ ﻫﻔﺘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﯿﻨﺎ :|
من ﺍﺯ ﻫﻔﺘﻪ ﺳﻮﻡ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺎم سر کلاس ^___^

.
.

بگیر بکپ توله سگ فردا کلاس داری.

از 1 مهر هر شب در خانه های سراسر کشور

.
.

ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪﯾﺪ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ﺏ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺯﯾﺒﺎﯼ " ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ"
کپی شده از دنج پاتوق
ﺟﺰﺍﯾﺮ " ﺍﯾﻨﺴﺘﺎ ﮔﺮﺍﻡ"
ﻫﺘﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﻠﻞ" ﻭﺍﯾﺒﺮ" ﻭ " ﻭﺍﺗﺲ ﺍﭖ "
ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﻮﺋﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﻓﻮﻝ ﺍﭘﺸﻦ " ﻻﯾﻦ"
ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ؟؟؟؟؟

.
اس ام اس خنده دار مهر 93
.

یه رفیق دارم وقتی تو سانتافه اش به دخترا تیکه میندازه ۸۰% با لبخند جوابشو میدن
یه بار اومد تو پراید من و تیکه انداخت به چند تا دختر...
و تازه اونجا بود که فهمید کچله :|  

.
.

انسان های بزرگ هیچگاه به کوچکی فردایشان نگاه بزرگ نمیکنند چون از بزرگی کوچک امروزشان فردایی کوچکتر از بزرگی دیروز خواهند ساخت..»
منم نفهمیدم! O:o
ولی خیلی با کلاس بود گفتم بزارم براﺗﻮﻥ

.
.

_ اقای داماد شغلشون چیه؟
_ بابای پولدار دارن......

_بــه بــه مـبــــارکه

دهنتون شیرین کنید :)

.
اس ام اس خنده دار مهر 93
.

ممکنه من بهت بگم: ”بذار به درد خودم بمیرم”
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش اسب
:|

.
اس ام اس خنده دار مهر 93
.

کارت شارژ میگیرم
کتاباتونو جلد میگیرم :)

.
.

ﺍﻭﻧـــﻲ ﮐـــﻪ ﺑـــﺎ ﺍﻳﻨﮑــﻪ ﻣﻴـــﺪﻭﻧــﻪ ﻧــﺎﺭﺍﺣـــﺖ ﻣﻴﺸـــﻲ ﺑﺎﺯﻡ ﺭﺍﺳﺘـﺸـــﻮ ﻣﻴـﮕــﻪﺳﮕﺶ ﺷﺮﻑ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﻲ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺳﮓ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻪ!

.
اس ام اس خنده دار مهر 93
.

به مامانم میگم: طرف خیلی دوسم داره،
میگه: محلش نذار!
میگم: آخه هی اس ام اس میده،
میگه: فکر کن ایرانسله!

ینی تاحالا اینجوری قانع نشده بودم!!


@احسان چهری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.